*📢 Word Lid van VVK Groningen! ⚽*

*Ben jij een jonge voetballer met talent en passie?* Of wil jij graag jeugdspelers begeleiden naar succes? Dan hebben wij goed nieuws voor jou!

VVK Groningen is op zoek naar nieuwe jeugdspelers in de categorieën *JO8 t/m JO15*. Dit is jouw kans om deel uit te maken van een enthousiaste en hechte voetbalclub waar plezier en ontwikkeling centraal staan.

*Daarnaast zijn wij dringend op zoek naar gedreven leiders en trainers voor onze jeugdteams.* Heb jij het in je om jonge talenten te coachen en te motiveren? Kom dan ons team versterken!

*Trainingstijden:*
🕕 Dinsdag & Donderdag van 18.00 tot 19.00

*Waarom kiezen voor VVK Groningen?*
– Gezellige club met een rijke geschiedenis
– Focus op persoonlijke groei en teamspirit
– Professionele begeleiding en moderne trainingsfaciliteiten

*Schrijf je nu in!* Mis deze kans niet en word deel van de VVK-familie. Samen maken we er een geweldig seizoen van!

📩 Voor meer informatie en aanmelden, neem contact op via onze website of kom langs op het sportveld.

âš½ *VVK Groningen – Waar talenten bloeien en teams winnen!*