Ledenadministratie

Bij VVK Groningen wordt de ledenadministratie verzorgt door Peter Oosterhuis. Hij is dus de eerste en ook enige contactpersoon voor nieuwe leden, wijzigingen in gegevens van leden en voor leden die hun lidmaatschap willen opzeggen.

De maanden mei en juni staan ook altijd in het teken van overschrijvingen. Dit gaat om spelers die nu lid zijn van een andere vereniging en graag bij VVK Groningen willen komen voetballen en om spelers die de club gaan verlaten om verder te gaan bij een andere voetbalclub. Bij overschrijvingen geldt de regel dat alles op 15 juni geregeld moet zijn, anders kan een overschrijving geen doorgang vinden. Ook spelers die graag een keer bij VVK Groningen willen meetrainen voordat ze een definitieve keuze willen maken, kunnen contact opnemen met de ledenadministratie. Zij zorgen dat je in contact komt met de juiste personen binnen VVK Groningen en weten op veel vragen het juiste antwoord.

De termijn voor overschrijvingen eindigt op 15 juni. Dan moeten de overschrijvingen (compleet) bij de KNVB binnen zijn. Wacht dus niet te lang!!

Voor vragen over de ledenadministratie, inschrijvingen, afmelden of overschrijven kunt u contact opnemen met de ledenadministratie via ledenadministratie@vvkgroningen.nl of met Peter Oosterhuis.